6. oktober 2012

Kina - Bogindkøb

I mit shopping indlæg, havde jeg simpelthen ikke plads til at skrive om alle de mange hobbybøger jeg har med mig hjem. Så de får nu deres eget indlæg.


Jeg havde i alt 27 bøger med hjem. De vejede godt til i kufferten, men vi måtte heldigvis have 40kilo med hjem hver.De første jeg vil vise er 4 bøger om at få grøntsager og frugt, til at ligne dyr. Det har jeg aldrig set før, og jeg aner ikke hvad jeg skal med dem, men for 8kr pr. stk. så er de altså sjove at have.



Vi bliver i den lidt fjollede afdeling, for hvad siger I til en bog om ballon dekorationer?




Disse nylonstrømpe blomster fascinerer mig en del. Dem var der rigtig mange bøger med, og de er da også ret flotte.



4 forskellige børnebøger med ting der kan laves i papir. To om origami, en med flotte papirklip og en med forskellige sjove små projekter.





Så nåede vi til sybøger. Jeg har jo været meget fascineret af dukkefremstilling på det sidste, så det blev til 3 bøger om det emne.







En rigtig sød bog om at lave hårpynt.




Bog udelukkende om at lave forskellige hjemmesko.



Babybog - lær dit første kinesiske ord. Syntes de var sjove, fordi der både er vist det kinesiske tegn for ordet, udtalen og det engelske ord.



En bog om at lave flotte negle. Denne er en gave til min veninde.


Sidst 3 bøger om at lave forskellige modellervoks figurer. Tænker jeg kan bruge dem til fimo.


 Kan kun anbefale jer andre at smutte ind i boghandler når I er ude at rejse og finde hobbyafdelingen, der er skønne fund at gøre sig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar