30. oktober 2012

Fe Hus i Tekop

Så blev jeg færdig med det første fe hus. Er ret godt tilfreds med resultatet.




Alt er håndlavet medundtagelse af  mariehønsene som er færdig købte. Der er filtet, limet, savet og boret. Overvejede lidt at lave en DIY her til bloggen. Smid en kommentar hvis du gerne ville have det :-)
Jeg har også lavet nogle flere, som der nok også skal komme billeder af. De skal sælges til julemarkedet. Regner med de får en slags pris på 120kr. Hvad siger I til den pris, er det for meget/for lidt eller lige tilpas? Denne her går dog til en bytteven fra "Min Kreative Moster".

Vi er i øvrigt ved at være fyldt op til vores lille julemarked. Der kunne dog stadig godt være plads til en enkel deltager mere, så  skriv endelig hvis det var noget :-)




8 kommentarer:

  1. Nej Camilla, hvor er den altså bare sød :-) Fin detalje med døren og svampen oven på træet :-)

    SvarSlet
  2. Hej
    Tænkte på om du kunne hjælpe mig lidt. Jeg har købt en flamingo stjerne, som jeg vil bruge til topstjerne på juletræet i år. Jeg kunne tænke mig at filte det ind i en spændende julefarve, men hvordan gør jeg det? Ved du om man kan få sølvfarvet filt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sølvfarvet filt kan man ikke få. Du kan filte det på med en filtenål. Bare stik filten fast til stjernen. Hvis du gerne ville have den sølvfarvet, tænker jeg at silkepapir og en gang spray maling var bedre.

      Slet