18. oktober 2012

For tidligt??

At lave julepynt?? Lidt måske... Men skal man have nok at sælge til julemarked, er man nødt til at gå i gang. Der er i øvrigt stadig plads til et par stykker på julemarkedet - og det er gratis at deltage!
Læs mere her!!




Jeg er dog startet blødt ud med træfuglene her. De har fået små halstørklæder, som gør dem julede, men dem kan man bare tage af og sætte en forårsfarvet snor i, så har man et par fine "hel-års" fugle. Disse er dog ikke til salg, man går til en "Moster" som jeg skal bytte en flyvende gave med.
De er lavet af træ fra min brændestabel. Først blev stubben skåret i skiver, herefter savede jeg fuglene ud på dekupørsav og tilsidst blev der boret hul, pudset og givet linolie.
Jeg synes selv de er blevet ret fine. Til julemarkedet vil de blive solgt for 50kr pr. stk. eller 2 for 80kr.




10 kommentarer:

  1. De er altså bare helt vild kære!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anja! Og godt projekt for skolebørnene i øvrigt.

      Slet
  2. Hvor er de dog søde ;)
    Og nej det er ikke for tidligt at tænke på julepynt.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Og nej, butikkerne er jo også starte, så må man godt ikke?? ;-D

      Slet
  3. :-) nydelige
    nej, det er ikke for tidligt. Jeg startede i min sommerferie, for at kunne nå det hele!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok, så er jeg jo sent ude kan jeg godt se ;-D

      Slet
  4. De er super søde... og synes bestemt ikke det er for tidligt :) Jeg har varslet jul herhjemme fra november ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil forsøge at vente med pyntningen til sidste weekend i november, men nu må vi se om det holder ;-)

      Slet