27. april 2012

Hvad skal der stå??? - Konkurrence!



Jeg har bygget et skab ud af gamle trækasser. Temaet er stadig bæredygtighed, og derfor måtte vi kun bruge genbrugstræ. Samtidigt skulle vi lade træet beholde sin patina, og arbejde med det rå udtryk dette giver. Jeg er ret glad for resultatet, men før det er helt færdigt, synes jeg mit skab skal have en titel, på "portalen". Jeg kan bare ikke finde på, hvad det skal være.
Så alle forslag er meget velkomne...




Inden i skabet, er der lavet hylder, hvor der er plads til al min sytråd. Derfor er håndtaget også en gammel spole med en broderinål i. Jeg kunne godt tænke mig at titlen skulle have noget med det at gøre. 

Smid en kommentar med dit bud... 

Hvis jeg bruger det, belønner jeg det med en rulle glimmer sytråd.


5 kommentarer:

  1. mine foreslag :

    den røde tråd.

    eller

    snoretræk.

    eller

    tråd på rækker.

    eller

    tråd i lange baner

    eller

    sy rummet

    eller

    lykke tråd

    osv

    måske du kan bruge noget af det :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet. Er også ret vild med rustiks træ.
    Mit forslag er Spolen.

    SvarSlet
  3. Sting for sting/ stitch by stitch

    SvarSlet
  4. Hvad med "Livet er ikke snor-lige"

    SvarSlet
  5. Lidt plat måske men bare tråden

    SvarSlet