9. april 2012

Detaljer på kostumet

Der er kommet lidt flere detaljer til mit kostume. Blandt andet er mine dyrevenner kommet på :-)


Kaninen her, har været i gang med at sy lidt på min trøje. Han er meget ivrig efter at komme til at hjælpe, med at sy nogle prinsessekjoler.


Musen er på vej med en sikkerhedsnål, som jeg har bedt den om at hente.


Midtfor på overdelen, syntes jeg, der manglede lidt pynt. Derfor nålefiltede jeg lige denne store blomst.



Masken og ørerne har jeg ikke vist jer. Jeg er ikke helt tilfreds med parykken dog...



Hele herligheden i aktion. Nederdelen har fået kantbånd og et tylskørt, så der kom lidt mere strut i den.

Fatter du ikke hvad jeg har gang i, så læs her!

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde detaljer! De dyr er bare for kære!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg synes faktisk også de er helt vellykkede, når man tænker på hvor kort tid jeg har filtet.

      Slet
  2. Ej hvor herligt. Det anede jeg ikke fandtes - Hvor bliver du fin og skønne billeder fra sidste år:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vi opdagede det også først her sidste år. Der sker super mange spændende ting syd for vores grænse. Det opdager man bare ikke, fordi vi nok ikke er så stærke i sproget.

      Slet