12. maj 2012

Skitser af eksamens smykket.

Jeg arbejder på højtryk, med mit eksamensprojekt for tiden. I sidste uge havde jeg en lidt kedelig vikartime, så jeg sad og tegnede lidt. Det blev til nogle skitser af hvordan mit færdige smykke skal se ud.




Jeg vil gerne bevare fokus på modsætningerne, mellem metallet og filten, samt mellem de smukke planter og de farlige planter, som jo er inspirationen for smykket. Det vil jeg gøre ved at lade den ene side af kæde være filt og den anden metal. De to mødes så tilsidst i et vedhæng der både består af metal og filt.

Jeg har også overvejet lidt om smykket hellere skulle være et diadem. Det bliver jo meget eventyrligt, og formentlig også lidt kostume agtigt, så derfor kunne et diadem jo også være ret sjovt. Hvad synes du? Diadem eller halskæde??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar