28. marts 2012

Nye visitkort...

Jeg har lige fået nye visitkort hjem. 
De gamle havde bare et standard design, og hverken den nye blog eller Amio butikkens webadresse.
Så jeg valgte denne gang at give lidt mere, og tilgengæld få lavet mit eget design, på både for og bagside.



Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet. De er trykt hos Vista Print, og det er super nemt at lave sine egne designs på deres hjemmeside. 

Som et forsøg, har jeg trykt en rabatkode på bagsiden. Således at man får 50kr i rabat, ved sit næste køb i Amio butikken. Jeg tænker folk så måske vil være mere påpasselige, med at gemme visitkortet, når det faktisk har en værdi.
Koden er iøvrigt: Visit-212 (Så nu kan alle I blog læsere også få rabatten)

10 kommentarer:

  1. Ser fine ud. Rabatkode, du er super smart :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke! Synes også det var gevaldig godt fundet på ;-)

      Slet
  2. Hej Camilla..
    Hvor er de flotte ..
    Rigtig god ide´med rabat ved næste køb, tror også man passer på det når det har en værdi..og de vende tilbage, så smart fundet på;)
    God dag til dig
    KH Sussie:)

    SvarSlet
  3. De er rigtig flotte, og god ide med værdi koden.

    SvarSlet
  4. Super flotte visitkort. Godt design.

    SvarSlet
  5. Hvor er de blevet fine :-)
    Hvordan fungerer de der rabatkoder. Skriver man det i kommentar feltet ved bestilling?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis. Så sender jeg bare pengene retur.

      Slet