19. marts 2012

Arbejder på ny tutorial





Det er ALT for længe siden, at jeg har lavet smykker. Men lige nu arbejder jeg på en ny tutorial (vejledning). Jeg blev færdig med at redigere billederne i dag, så mangler der bare den største del, nemlig al teksten.
Vejledningen bliver i første omgang på engelsk og sælges kun via min Etsy butik eller JewelryLessons.com.
Hvis ikke du kender Jewelrylessons, er det et super sted, hvis du gerne vil lære at lave smykker.
Der er fyldt med gratis vejledninger og spændende læsestof. Det kræver dog at du melder dig ind på sitet, hvilket er ganske gratis.
Hvad der skal ske med det færdige smykke ved jeg ikke helt endnu. 
 
.

4 kommentarer:

  1. Hej, det er flot...jeg kan da godt komme med en ide´;)
    Kh Sussie:)

    Ps. vil du melde dig som fast læser på min nye blog, det andet virkede ikke:(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sussie
      Jeg mener da jeg er meldt til din nye blog, men skal nok lige tjekke igen :-)

      Slet