30. november 2011

Weekenden blev brugt på...

At besøge familien på Sjælland....
Det blev til en super hyggelig strøgtur med svigermor, hvor vi fik shoppet en masse lækkert julepynt.
Senere samme dag, var vi til julemarked i Tivoli.


Det er første gang jeg ser Tivoli til jul, og det var super flot.
Desværre tog jeg ingen billeder, der var simpelthen for mange mennesker til, at jeg turde lege med kameraet.
Men et par billeder af de flotte julekugler jeg fik købt, det kan I da få.

Søndag tog jeg min mormor med tilbage til Jylland, og sammen med min mor julehyggede vi med juleklip. Det kommer der dog et indlæg for sig selv om... 

I dag har jeg pyntet op med lidt af mit nye julepynt, og køkkenet er nu også super julet!

Så her er lidt stemningsbilleder fra huset...



Ih, hvor jeg altså bare elsker jul!

2 kommentarer:

  1. Det er herligt med familieture og hygge. Super hyggeligt jeres køkken ;-)
    Ha´en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Mange tak Isa og i lige måde!

    SvarSlet