9. november 2011

Craft it forward...

Alice, havde meldt sig til craft it forward, som er et slags kreativt blog- kædebrev. 
Man vælger 4 ting som man selv har lavet, de første 4 der svarer på indlægget får hver en af disse ting. 
De skal så sende en ting tilbage, til den der startede, og selv lave 4 nye ting, som de skal give væk til 4 nye personer på deres egen blog. 



Alice havde derfor 4 lækre ting som man kunne få på hendes blog, så jeg valgte to meget søde sommerfugle hårspænder. Alice havde endda smidt en ekstra overraskelse oven i, som var hemmelig, så I kan tro jeg var spændt da jeg fik pakken fra Alice.






Man skulle næsten tro, Alice havde mig i tankerne, da hun lavede ekstra gaven, for se engang; Det var nogle af hendes smukke emalje smykkedele. De skal helt sikkert bruges til noget spændende!

Alices blog er i øvrigt et besøg værd, og det er hendes Amio butik bestemt også!

Jeg skal jo nu sende en gave tilbage til Alice, og den har jeg været i træværkstedet at arbejde på. Jeg skal jo også give 4 ting væk selv, og de kommer i morgen. 
Men jeg kan løfte sløret så meget og sige at; der både vil være noget man kan tage på, noget man kan hænge op, noget man kan give væk, og noget man kan lave noget ud af selv....

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare spændende. Kan ikke vente til min pakke kommer :-) og tak for de rosende ord (rødmer)

    SvarSlet