16. august 2012

Citat Smykke

Kender I Meisolle Dukkemageri? Hvis ikke, kan jeg anbefale jer at kigge forbi Christinas shop eller hendes blog. Jeg har længe været forelsket i Christinas dukker, og det viste sig at Christina havde det på samme måde med mine smykker, så vi fik sat en byttehandel i stand. Hun ville gerne have et af mine stempel smykker, og gerne et med et personligt citat. Det har jeg ikke gjort før, men det er da en super ide. Så se bare det fine smykke der kom ud af samarbejdet;







Det er helt sikkert ikke det sidste citat smykke jeg har lavet. Når jeg får min fine dukke, skal jeg nok vise billeder. Nu skal smykket pakkes fint ind og sendes af sted til Christina.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det sys jeg også... Så er det bare med at finde på gode citater...

      Slet
  2. Hvor fungerer det godt med det stemplede tekst :-)

    SvarSlet