29. oktober 2011

Vind en lille krea-pakke!

Jeg har været aktiv på smykkeforums i rigtig lang tid, og jeg elsker simpelthen forummerne.
Men da en helt ny verden jo har åbnet sig for mig, med de bløde materialer, måtte jeg da simpelthen finde et forum der kunne matche de nye interesser. 
Det har jeg så gjort hos krea-tivista.
I den anledning har jeg startet en lille konkurrence for forums medlemmerne.
Og dette her er hvad du kan vinde;


Så kom ind på forum og se hvordan du deltager og får fat i den lækre krea-pakke!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg er sådan i tvivl om hvorvidt min søndag skal bruges på kreativ messe og lang transport tid. Jeg har ikke læst noget positiv omtale nogen steder. Hvad er din vurdering?
    Hilsen Marianne

    SvarSlet
  2. Nu nåede jeg ikke at svare dig inden messen var slut, har først set din kommentar da jeg kom hjem.
    Jeg skriver et indlæg om 2 min om messen :-)

    SvarSlet