18. april 2013

Længe siden....

Hold nu op, hvor er det bare alt for længe siden, at jeg har haft tid til bloggen her. Jeg har skrevet min bachelor, og så er der altså ikke tid til ret meget andet. Men nu har jeg lige for 10min siden sat det sidste punktum. Så nu skulle der gerne blive tid til sjov og spas igen...

Jeg har nu også lavet andet end at skrive på bachelor. Husbonden og jeg, var i påskeferien et smut i Polen, på romantisk slots ophold.


Her står jeg foran det fantastiske slot. Derinde boede vi i tre dage, for bare 2000kr inklusiv morgenmad. Simpelthen bare billigt. Der var naturligvis spa og pool og engelsk talende personale. Jo sørme om de ikke havde fritgående påfugle i den tilhørende slotspark. 


Mad var vildt billigt i Polen. Vi spiste ude, på lækre restauranter hver aften, og jeg tror ikke jeg kunne have lavet maden så billigt selv. Menu kort var sjældent på engelsk, men jeg havde fundet på at finde restauranterne gennem google og så bare smække transelator på siderne. Så gik det snildt med at bestille.


Indvendigt var hotellet lige så smukt som uden på. Kan kun anbefaler andre at tage turen. Jeg bestilte hoteller gennem hotels.com. Søg på Amber Palace. Det tog 6timer at køre derned fra grænsen, så det kan gøres på en dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar